Thursday 12 May 2016

خدمات سئو

خدمات سئو

seo services
از خودتان پرسیدید خدمات سئو چه فایده ای دارد ایا تا به حال به سایت های که در صفحات ۲۰ جستجو قرار دارند فکر کردید ایا به نظر شما سایت انها رونق و دنبال کننده ای دارد!!! این جا است که این بحث جای خود را پیدا میکنند این علم به شما کمک میکند که سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد تا به حال فکر کرده اید اگر سایت که در مورد طراحی سایت است در کلمه طراحی سایت در صفحه اول گوگل قرار بگیرد چه درامد میتواند داشته باشد من ۸ سال در زمینه کسب درامد از طریق اینترنت تحقیق کردم از سایت های کلیکی گرفته تا ارسال پست انجام دادن کاری برای سایت ها,بازاریابی اینترنتی,بازاریابی محتوا, اما اگر واقعتش را بخواهید برای کسب درامد از اینترینت فقط یک راه دارید سایت پر بازدید!!!!بهینه سازی سایت باعث افزایش بازدید شما شده در واقع مهم است که در صفحه اول گوگل باشید حال به نظر شما بهینه سازی شامل چه میشود ببینید در کل این علم باعث اجتماعی تر شدن سایت شما میشود سایت منزوی هیچ وقت درامد ندارد!مثالی بزنیم ببینید مثلا در کلمه کلیدی سایت دانلود روزانه از سمت گوگل بالای ۲۰۰ هزار نفر وارد سایت ها میشوند البته خیلی بیشتر از اینهاست میانگین یا حداقل را گفته ایم سایت شما مثلا درباره دانلود نرم افزار است و شما لایسنس نود ۳۲ را با قیمت ۳۰ هزار تومن قرار بدهید خوب اگر ازاین ۲۰۰ هزار نفر فقط صد نفر این لاسنس را خریداری کنند میشود روزی ۳ میلیون و ماهی ۹۰ میلیون ما فرض میکنیم نصف این پول سود کالا باشد یعنی ۴۵ میلیوم خوب به نظر شما ماهیانه ۴۵ میلیون تومان رقم وسوسه برانگیزی نیست شما در چه کاری میتوانید ماهی ۴۵ میلیون تومان با نشستن پشت میز خودو ارسال مطلب کسب کنید شما چه مغازه ای میتوانید بزنید که روزانه ۵۰۰ هزار یا ۱ میلیون بازدید داشته باشد!!!! پس این جاست که ارزش seo مشخص میشود این عملیات امری زمان بر است و بسته به کلمه کلیدی از ۲ هفته تا ۶ ماه زمان میبرد شاید یک سایت روزهای اول نظری برای مطالبش وجود نداشته باشد اما وقتی در صفحه اول گوگل قرار بگیرد با روزانه ۱۰۰۰ نظر به ادامه امور سایت امیدوارانه تر مینگرد  این علم شامل کلمات کلیدی ایجاد بک لینک یا لینک بیلدینک استفاده از انکر تکست ها برند سازی قالب بدون نقص و .. شما اگر با این کلمات بیگانه هستید و معنای انها را متوجه نمیشوید میتوانید از مقالات  سایت استفاده بکنید استفاده از این علم میتوانند باعث پیشرفت در بازاریابی محتوا و بازاریابی اینترنتی میشود.  خسته که نشید!!!شما با آنالیز رایگان سایت به موفقیت نزدیک تر شوید.
seo برای کلمات کلیدی سایت به طور مشخص صورت میگیرد  در کل به مجموع دستور عمل های میگویند که شامل پیدا کردن کلمات کلیدی سایت ایجاد محتوای قوی چون هنوز هم محتوا پادشاه است استفاده از انکر تکست ها به صورت تخصصی ایجاد لینک بیلدینگ یا بک لینک های طبیعی ایجاد قالب سریع و بدون نقص داشتن دامنه قوی و برند سازی است خوب از کجا شروع کنیم احتمالا دوستان نسبت به دامنه شاید اهمیت کمتری میدهند اما دامنه نقش بسزایی دارد در سئو سازی اگر دامنه از تعداد کاراکتر های کمتری تشکیل شده باشد واقعا عالی است.البته این بخشی از مراحل است.

۱- دامنه باید اسم موضوع حتما در ان قرار داشته باشد

مثل سایت ما , دامنه که سن آن زیاد است و بک لینک های با موضوع که شما میخواهید با ان سایت ایجاد کنید داشته باشد مسلما میتواند شما رو چند ماه جلو بیاندازد چون عملیات بهینه سازی سایت سایت اهسته و زمان بر معمولا بک لینک های بعد از مدتی تاثیر خود را میگذارند پس سئو دامنه را جدی!!! بگیرید.

۲- هاست مناسب خدمات سئو

هاست خوب است که یه خورده مبحث تخصصی است اما هاست خوب است که از ایران پینگ خوبی بدهد یعنی سرعت بارگذاری بالای داشته باشد و از همه مهم تر بک اپ روزانه داشته باشد.

۳- شاید نوبت قالب سایت رسیده باشد

قالب باید واکنش گرا دارای رابط کاربردی مناسب استفاده از رنگ های امیدوار کننده مثل رنگ های زرد نارنجی بنفش سبک بودن و بدون نقص کد نویسی باشد ریسپانسیو یا دارا بودن نسخه موبایل که جدیدا نقش فراوانی را داراست منحصر به فرد بودن و در کل دل بازدید کننده را بدست بیاورد.

۴-انتخاب موضوع مناسب یک امر قوی است

شاید برای یک سایت که با موضوع بازاریابی اینترنتی شروع به کار میکند چند موضوع اختصاصی وجود داشته باشد بازاریابی محتوا , استخدام بازاریاب   و … هستند انتخاب بهترین موضوع شاید سخت باشد باید دید تخصص شما و تعداد جستجوی کاربران ,قدرت رقبا در این موضوعات کدام ضعیف تر است حجم کلیدی این موضوع ,تعداد نتایج در جستجو و … .نمیگویم بقیه موضوعات را رها کنید نه!!! روی یک موضوع بیشتر تمرکز کنید.

۵-خدمات سئو پیدا کردن کلمات کلیدی سایت

خوب حالا که موضوع را پیدا کردین کدام کلمه کلیدی بیشتر جستجو شده مثلا در بخش بازاریابی محتوا  کلمات کلیدی سایت  را پیدا کرده و روی انها تمرکز داشته باشید keywords به غیر از در داخل سایت کاربرد دارند برای ایجاد بک لینک طبیعی با کلمات کلیدی کاربرد و تاثیر عجیبی دارند که همان انکر تکست مفصل درباره اش صحبت کردیم.

۶-ایجاد محتوا پادشاه است

قطعا مهم ترین بخش سایت ایجاد محتوا پادشاه است البته شاید محتوا همیشه پادشاه باشد محتوا به تنهایی ۳۰% درصد را به خود اختصاص میدهد گاهی یک محتوای بسیار قوی و تخصصی سایت شما را در کمتر از یک سایت به صفحه اول  میرساند !!!! پس محتوا را جدی بگیرید سعی کنید از ترجمه مقالات تخصصی با ذکر منبع از تخصص خود و.. استفاده کنید.

۷-ایجاد بک لینک طبیعی یا لینک بیلدینگ

باید برای سایت خود و مطالب ان لینک بیندیگ ایجاد کنید با همان کلمه کلیدی البته از تعداد کلمه کلیدی زاید استفاده کنید مثلا ۱۰ کلمه که اسپمر شناخته نشید بک  لینک های طبیعی میتواند نظر دادن در سایت های قوی با یکی بودن موضوع سایت شما ایجاد پست در فروم ها البته نه تکراری باشد نه در سایت خودتان باشد چون به عنوان کپی کردن اسپم شناخته میشوید استفاده از وبلاگ برای گذاشتن لینک خود استفاده از قرار دادن لینک خود در سایت های دیگر یادتان باشد ایجاد این نوع بک لینک تخصصی است و احتیاج به یک متخصص دارد چون احتمال پنالتی شدن سایت است و موتور های جستجو شما را به خرید بک لینک متهم میکند در بهینه سازی سایت بک لینک چیست شاید اثر فوق العاده داشته باشد اصول ان استفاده از بک لینک های از سایت های قوی است تا تعداد زیادی بک لینک با کیفیت کم پس اسپمر نباشید  استفاده از انکر تکست ها یعنی کلمه لینک دار در بطن متن که از مهم ترین منابع تکمیل کننده بک لینک ها به شما میرود.

۸-انالیز سایت

شیرین ترین و شاید تلخ ترین بخش ان است که شما باید ببینید در کدام کلمه کلیدی در صفحه اول قرار گرفته اید کدام موضوع کاربران بیشتر دنبال میکنند انالیز هم از بخش های تخصصی است که شاید با نگاه اجمالی نتوان به انالیز موثری رسید.

No comments:

Post a Comment